گروه فرهنگی اسرا
 
قالب وبلاگ

گزارش اولین دوره چالش کتابخوانان برتر امیرکبیر . از زمستان ۹۶ اطلاعاتی را پیرامون وضعیت #مطالعه دانشجومعلمان پردیس امیرکبیر به طور غیر رسمی جمع آوری کردیم. بعد از تایین هدف و جمع آوری اطلاعات برنامه ای مدون متناسب با شرایط و امکانات موجود جهت کشف #استعداد های کتابخوانی و تشویق و ترغیب دانشجو معلمان طراحی کردیم که به شرح زیر است: در #چالش #کتابخوانان برتر دانشجو معلمان به سلیقه خود هر کتابی را که میخواستند میتوانستند مطالعه کنند و با درج در #فرم های خوداظهاری اطلاعات کتاب های مطالعه شده در سال ۹۷ را در پایان سال تحویل دهند.کسانی که بیشترین میزان مطالعه را داشته اند پس از احراز صلاحیت از طریق داوری هدیه دریافت کردند. . بی شک بزرگ ترین بازوی تربیت نیروی #انقلابی دانشجو معلم ها هستند و شاهراه تغییر #فرهنگ از #پردیس های #دانشگاه_فرهنگیان می گذرد در نتیجه در ابتدای مهر ۹۷ نمایشگاه کتابی با تخفیف ۲۰ درصد برگزار کردیم. با هدف ترویج خوب کتاب خواندن و کتاب ِخوب خواندن تا در تغذیه اطلاعاتی دانشجو معلمان به طور غیر مستقیم و مستقیم موثر باشیم . . پس از ۶ ماه تلاش بی وقفه شاهد آن بودیم که به نسبت سال گذشته میزان مطالعه- تعداد کثیری از همکارانی که اطلاعات آنان را در دست داشتیم-رشد حدودا ۲ برابری داشته است ... از طرف دیگر با هدف کاهش هزینه های خرید کتاب با عنوان طرح کوله کتاب راه جدیدی را برای معرفی کتاب های مختلف و #تبلیغ کتابخوانی شروع کردیم . یکی دیگر از اهداف ایجاد چالش کتابخوانان برتر #پژوهشی درباره دانشجومعلمان بود از این جهت طی برسی فرم های دریافتی به اطلاعات زیر دست پیدا کردیم: ۱.کتاب هایی که بیشتر مورد توجه همکاران قرار گرفته ،کتاب های کتابخانه هستند یا کتاب هایی که توسط اساتید و #همکلاسی ها معرفی شده . ۲. میزان مطالعه تعداد زیادی از دانشجومعلمان به دلیل قرار گرفتن در جو و رقابت مطالعه رشد قابل توجهی به نسبت سال گذشته داشته است. .

#اختتامیه چالش در تاریخ ۲۰ #اسفند ماه ۹۷ با حضور اساتید برگزار گردید . #اردوی برگزیدگان در22 فروردین 98د برگزار خواهد شد.




درباره : چالش کتابخوانان برتر ,
برچسب ها : نتایج , فرهنگیان کرج , دانشگاه فرهنگیان , پردیس امیرکبیرالبرز , نتایج چالش کتابخوانان برتر , اسرا استان البرز , گروه فرهنگی اسرا ,
بازدید : 35
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20


[ پنجشنبه 20 تیر 1398 ] [ 17:33 ] [ نویسنده : گروه فرهنگی اسرا ]
مطالب متفرقه
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By SibTheme :.



اعضاء
register
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد



login


خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
سرویس چینی اش با من! تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399
سبدکالای 28 صفر 1399 تاریخ : پنجشنبه 24 مهر 1399
مسابقه کتابخوانی آنسوی مرگ تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399
داستان جهاز برون ما! تاریخ : یکشنبه 11 خرداد 1399
تهیه سبدکالا برای خانواده های نیازمند تاریخ : یکشنبه 18 اسفند 1398
موضوعات
کارفرهنگی
امور خیریه
چالش کتابخوانان برتر
جستجو

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 35
کل نظرات : 0

آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 97
باردید دیروز : 7
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 134
بازدید سال : 2,070
بازدید کلی : 9,080